Her vil dere kunne få svar på det dere lurer på angående deltagelse under Materialdagen 2019. Hvis det dere lurer på noe som er uklart eller ikke dekket, er det bare å sende mail. Før arrangementet vil dere bli oppringt av deres hovedansvarlig, som vil følge opp eventuell informasjon og spørsmål både før og under arrangementet. Da vil dere blant annet gå gjennom deres ønsker registrert i tilsendt logistikkskjema, og dersom dere vil gjøre noen endringer er dette fult mulig. Om det er noe dere lurer på utover dette er det bare å ta kontakt, så skal vi hjelpe dere så godt vi kan.

Mail: kontakt@materialdagen.no

OFTE STILTE SPØRSMÅL

På morgenen vil dere bli møtt av deres hovedansvarlig ved hovedinngangen (fra øst) som viser dere hvor dere skal stå på stand i U1, Realfagsbygget. Det vil være et pauserom under tilsyn, der det også er mulig å legge fra seg personlige eiendeler. Standområdet åpner 10:00 og anbefaler derfor alle bedriftsrepresentanter å være på plass innen 09:15. Vi hjelper gjerne med å rigge opp og ned standen. Det vil være mulig å rigge opp stand dagen før, og vil være under tilsyn frem til dagen etter. Klokken 09:30 vil det holdes et informasjonsmøte der minst én representant fra hver bedrift må delta. Deres hovedansvarlige vil minne dere på dette og forklare hvor møtet holdes.

Materialdagen vil bli holdt i U1 som ligger i Realfagsbygget (Høgskoleringen 5, fra øst). Her vil dere bli møtt av deres hovedansvarlig som viser dere hvor dere skal stå på stand. Hvis det er noen usikkerhet på hvor du finner U1, er det mulig å benytte seg av Mazemap. Dersom dere skal reise med flybussen passer det fint å gå av på Studentersamfundet. Herfra er det gangavstand til campus, men dersom dere har mye bagasje er det muligheter for å bestille taxi eller ta Atb buss. Da er det mulig å ta buss 5 retning Dragvoll/Lohove fra busstoppet på nordsiden av Samfundet. Tar dere buss går dere av på Gløshaugen.

Det er dessverre vanskelig å parkere på campus. Dersom dere kjører gi beskjed til deres hovedansvarlig, så skal vi jobbe med å finne parkeringsplasser. For å kunne betale for parkering på NTNU må du laste ned appen Apcoa Flow. Timeprisen for besøkende er 28 kroner, og områder som ikke er omfattet av NTNUs parkeringsorden må følge andre regler og takster.

Det vil bli servert både forfriskninger og lunsj under arrangementet. Dersom dere ønsker et avbrekk på pauserommet, vil det være tilgang på diverse forfriskninger og snacks til enhver tid. Mer informasjon om lunsj vil bli gitt nærmere arrangementet. 

Dersom dere ønsker å ha skjermer på deres stand kan dette bestilles via oss. Om dere ønsker å benytte dere av dette tilbudet kan det registreres i logistikkskjemaet, som sendes på forhånd. Da vil skjermen stå klar ved standen til dere kommer. Merk at vi benytter en ekstern leverandør til dette, og medfører en ekstra kostnad.

Alle standplassene vil ha tilgang på strøm, og det vil være tilgang på Wi-Fi på campus. Da er det mulig å bruke gjestenettet til NTNU. Dersom det er noen spørsmål om påloggingsinformasjon, er det bare å ta kontakt med deres hovedansvarlig.

Dere vil motta en faktura rett etter signering av bindende kontrakt. Dere har fylt inn fakturainformasjonen deres i logistikkskjemaet, og denne vil bli dobbeltsjekket når dere blir oppringt av deres hovedansvarlige.

Som avslutning på Materialdagen 2019 inviterer vi dere på en helaften med tapas, drikke og underholdning på Søstrene Karlsen. Som tradisjonen dikterer åpnes kvelden først med mingling for studenter fra 4. og 5. år, professorer og bedriftsrepresentanter. Minglingen legger til rette for rekruttering, networking og innsyn i karrieremuligheter. Vi vil selvfølgelig servere aperitiff for å sikre stemningen. Utover kvelden vil lysene dempes og DJ-en spille opp til festligheter.

Det vil selvfølgelig være mulig å tilpasse mat med tanke på allergier, samt vegetariske alternativer. Dette fylles ut i logistikkskjemaet som sendes ut til dere på forhånd.