Dere bli oppringt av deres hovedansvarlig før arrangementet, som vil følge opp eventuell informasjon og spørsmål både før og under arrangementet.

Da vil dere blant annet gå gjennom deres ønsker registrert i tilsendt logistikkskjema, og dersom dere vil gjøre noen endringer er dette fult mulig. 

OFTE STILTE SPØRSMÅL

På morgenen vil dere bli møtt av deres hovedansvarlig ved hovedinngangen (fra øst) som viser dere hvor dere skal stå på stand i Realfagsbygget. Standområdet åpner 09:00 og anbefaler derfor alle bedriftsrepresentanter å være på plass innen 08:30. Vi hjelper gjerne med å rigge opp og ned det dere trenger til standen. OBS: Endringer kan forekomme.

Som avslutning på Materialdagen 2023 inviterer vi dere på en helaften med mat, drikke og underholdning. Som tradisjonen dikterer, åpner kvelden først med mingling mellom studenter fra 4. og 5. år, professorer og bedriftsrepresentanter. Minglingen legger til rette for rekruttering, networking og innsyn i karrieremuligheter. 

Det vil selvfølgelig være mulig å tilpasse mat med tanke på allergier, vegetariske alternativer eller annet ved behov. Dette fylles ut i logistikkskjemaet som sendes ut til dere på forhånd.

Materialdagen vil bli holdt i Realfagsbygget (Høgskoleringen 5, fra øst). Her vil dere bli møtt av deres hovedansvarlig som viser dere hvor dere skal stå på stand. Dersom dere skal reise med flybussen passer det  å gå av på Studentersamfundet. Herfra er det gangavstand til campus eller bussmuligheter. Da er det mulig å ta buss 3 i retning Dragvoll/Lohove til Gløshaugen fra busstopp; Studentersamfundet 4. 

Det er dessverre vanskelig å parkere på campus. Dersom dere kjører, gi beskjed til deres hovedansvarlig som vil hjelpe dere med å finne plass. For å kunne betale for parkering på NTNU må du laste ned appen Apcoa Flow. Timeprisen for besøkende er 28 kroner. Områder som ikke er omfattet av NTNUs parkeringsorden har andre regler og takster.

Det vil bli servert både forfriskninger og lunsj under arrangementet. Dersom dere ønsker et avbrekk på pauserommet, vil det være tilgang på diverse forfriskninger og snacks til enhver tid. Mer informasjon om lunsj vil bli gitt nærmere arrangementet. 

Dersom dere ønsker å ha skjermer på deres stand kan dette bestilles via tt:tech (denne linken skal også være oppgitt i påmeldingsskjema). Da vil skjermen stå klar ved standen til dere kommer. Merk at vi benytter en ekstern leverandør, og dette medfører en ekstra kostnad. Hvis dere har ønsker om diverse utstyr til standen kan dette også fylles ut i tilsendt påmeldingsskjema.

Alle standplassene vil ha tilgang på strøm, og det vil være tilgang på Wi-Fi på campus. Dersom det er noen spørsmål om påloggingsinformasjon, er det bare å ta kontakt med deres hovedansvarlig.

Dere vil motta en faktura rett etter signering av bindende kontrakt. Dere har fylt inn fakturainformasjonen deres i logistikkskjemaet, og denne vil bli dobbeltsjekket når dere blir oppringt av deres hovedansvarlige.

Dersom dere ikke fant svar på det dere lurte på, ta kontakt med deres kontaktperson eller send oss en mail på kontakt@materialdagen.no